7.2.16

En vigtig fødselar og kommende KBH-tur


Det har været så god en weekend. Jeg har virkelig hygget mig med mine nærmeste og bedste klassekammerater. Vi havde julefrokost i fredags. Ja, j-u-l-e-frokost haha. Måske lidt sent at holde det i februar, men det var simpelthen så hyggeligt. Så mærkeligt at tænke på, at det er den sidste her på gymnasiet. Så fin en tradition vi har haft. Lørdag fejrede jeg en meget betydelig person. Min kæreste. Det er nemlig gået op for mig, at jeg slet ikke har fået ham introduceret på bloggen. Det er alligevel snart 1,5 måned siden, at vi blev det, så det er vidst på tide, at jeg får det sagt haha. I hvert fald havde han fødselsdag igår, hvor jeg var så heldig at være med til at fejre den skønne skabning. Det var en rigtig dejlig dag. I dag vil jeg få skrevet en stil færdig og få styr på de kommende uger. Vi tager på skoletur til KBH på onsdag til fredag. Jeg har i tankerne at lave en video ligesom, da jeg lavede en, da vi var i Amsterdam - Så det må I lige holde øje med om kommer op, hihi. Fortsat god søndag! 

1 kommentar: