21.2.16

Opladende søndag

Her sidder jeg i mit nedtonede søndagslook og grubler over, hvor hurtigt vinterferien bare er fløjet afsted. Snart står den på almindelig skoledag igen. Så snart som i morgen. Min søndag i dag bliver som alle andre søndage. Stille og rolig men loadende til i morgen. Jeg ved godt, hvem der skal sørge for at komme i seng god tid efter en omgang sene aftener, eller rettere nætter, denne ferie. Typisk at man ikke udnytter chancen for at komme i overskud på søvnometeret her i ferien, hehe. Måske har jeg ikke brugt ferien lige så fornuftigt, som jeg burde, men jeg har fået slappet af og nydt at kunne tilbringe alle ugens dage med mit kæreste eje. Ligeså også familie og gode venner. Lidt skolearbejde også og en god Københavner-tur med min klasse, der kickstartede ferien. Videoen fra denne tur, kan i finde lige nedenfor. Det var en kort men hyggelig tur, som jeg helt klart vil huske. 
Jeg håber, at I alle har haft en skøn ferie og en god weekend til jer andre, der ikke har. God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar