1.2.16

Ny computer og nye ideer



Hej bloggen, længe siden må jeg nok hellere sige. Det er godt nok lang tid siden, at jeg sidst skrev et indlæg. Jeg har simpelthen ikke kunne få sat tid af til det, da vi den sidste halvanden uge ikke har lavet andet, end at øve og opføre vore årlige skoleforestilling. Jeg er kommet hjem kl. 18:30 hver dag i sidste uge. Torsdag var det endda kl. 22. Det har været så hyggeligt men utroligt hårdt. Man er på hele dagen med enkelte pauser, så når man kommer hjem, er man kørt helt død. Derudover har jeg haft indbrud herhjemme og fik deraf stjålet min dyrebare computer. Heldigvis har jeg back-up på nogle skolenoter og nogle billeder, men der vil helt klart være mange ting, jeg mangler. Desværre. Det er så surt. Derfor har jeg heller ikke haft en computer indtil nu. Jeg har dog ikke nogen billeder på den her endnu, men det må jeg lige få gjort, så jeg kan få postet noget her på bloggen igen.
Det eneste positive ved at min computer blev stjålet er, at nu har jeg fået mig en Macbook. Og det giver mig langt federe muligheder for videoredigering og diverse ting. Så nu glæder jeg mig bare til at komme igang med det! Det kommer også til at gå langt hurtigere med at uploade på den her computer. Det kunne tage op til 3 timer på den gamle, og det var i det hele taget bare demotiverende. Nu er jeg så klar på at få lavet nogle flere videoer og selvfølgelig også indlæg. I må derfor meget gerne skrive, hvis i har nogle ønsker. Jeg har tænkt på at lave en videoserie på min kanal. Eks. "Månedens outfit" eller et eller andet. "Spørg Anne" eller måske "Sunde opskrifter". Det kan være alt muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar