9.12.15

SRP is on!




Som overskriften siger, "SRP is on!". Så blev det tid til gymnasiets- og 3.g's største opgave. Studieretningsprojekt, er hvad den står for. I dag er det dag 2 ud af 14, og det forløber sig for mit vedkommede nogenlunde. Jeg har et godt overblik over min opgave, og det er vel i sidste ende det vigtigste. Jeg skriver om bodybuilding og identitet. Virkelig spændende, synes jeg. Det er essentielt, da det vil gøre opgaven meget nemmere og sjovere at skrive. Så er det også jeg vigtigt, at man gør det hyggeligt for sig selv. Jeg elsker at tænde stearinlys og have nogle gode snacks ved mig, til når man lige har brug for et eller andet.
Nok om det! Det er den 9. december, og vi er allerede et godt stykke inde i julens måned. Verdens hurtigste måned. Jeg tror ærligtalt, at den kommer til at flyve afsted, når jeg nu sidder med denne opgave. Det er jo den 22., vi skal aflevere, og når man er begravet i et stof, kan tiden gå ualmindelig hurtigt. Jeg har allerede købt alle julegaver, så det er på plads og ikke ligger som en stressfaktor i denne skriveperiode. Julestemning er jeg endnu ikke helt i, men det kommer forhåbentligt. Det hjælper lidt med stearinlys, julekalender, skrabekalender og julemusik. Har i forresten nogle foreslag til julevideor / julevlogs på min youtubekanal? Sidste år lavede jeg jo et juletag.
Håber at I alle er kommet godt ind i decembermåned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar