28.12.15

Afsluttet SRP, påbegyndt ferie



Oh my god... Jeg har den største dårlige samvittighed over den enormt lange pause, jeg har holdt, her på bloggen. Hvor er det bare uacceptabelt. Tiden er fløjet afsted, i promise. Som jeg skrev i mit sidste indlæg, havde jeg påbegyndt SRP. Den kæmpede jeg en kamp med lige til det sidste. Jeg skrev til kl. 4:30 om morgenen, hvor jeg skulle afleverer den kl 10 d. 22. Så der fik jeg ikke meget søvn. Samme aften fejrede jeg denne afslutning med de dejligste tøser i byen. Så den ene dag bare den anden. Pludselig blev det juleaften, første juledag og anden juledag. Jeg brugt så meget tid med min familie og venner til det ene julehygge efter den anden, at jeg har skudt alt om bloggen ud af hovedet. SÅ KED AF DET. Til gengæld var bloggen tværtimod ikke glemt juleaften, hvor jeg lavede denne video:


Nu er det allerede den 28. Og snart går vi nytåret i møde. Det er så vildt som tiden flyver! Jeg håber, at I alle har haft en fantastisk jul. Jeg skal nok opdaterer jer med noget nytårs-relateret inden længe!
Sov godt sweeties

Ingen kommentarer:

Send en kommentar