5.12.15

December og julebag

Så bliver det langt om længe jul. Lang om længe, hmm.. Utroligt, tiden er gået så ualmindelig hurtig. Aldrig har jeg følt skiftet fra sommer til jul så hurtigt. 3.g går virkelig hurtigt, og det er en skræmmende tanke, at vi er halvvejs lige om lidt. Hvis vi ikke allerede er det.
Set bort fra de skræmmende tanker, om huen der forhåbentligt snart skal placeres på mit hoved, kan vi nu glæde os over den kommende juletid med hyggelige stunder, bløde pakker og fyldte maver. December er landet. Ih, den kære måned. Jeg elsker den. Mærkeligt nok går den bare hurtigere end alle andre måneder. Men som man siger, tiden går hurtigt, når man har det sjovt. Jeg ser frem til alle de dejlige stunder, jeg ved,  at jeg vil beriges med i denne måned. Trods at December står i SRP'ens tegn, er jeg sikker på, at den nok skal lige blive god.
I dag har min familie og jeg brugt dagen på at bage julesmåkager. Eftersom jeg ikke besluttede mig for at lave en adventskalender på youtube alligevel, tænkte jeg, at det var nødvendigt med en julestemningsvideo i samme dur. Dejen er færdigkøbt ved Claus Meyer, så vi skulle blot pynte og bage dem. Jeg håber, at I kan lide den. Skriv endelig hvis i har spørgsmål til småkagerne eller andet. Vi ses inden længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar