25.11.15

Et styks syngende Anne

Igår eftermiddag fik jeg pludselig lyst til at lave et spontant cover. Det er virkelig intet specielt, og jeg laver også nogle fejl, men jeg synes, at det kunne være meget hyggeligt. SÅ. Jeg håber, at I vil tage et lyt og give videoen en thumbs up, hvis i kan lide den! Det vil betyde rigtigt meget for mig!
Eftersom jeg har haft hjernerystelse og afstand fra musik, er det bare så skønt endelig at kunne få lov til at synge og spille igen.
Lige til noget andet: Julen nærmer sig, og jeg har tænkt på, om jeg skal lave en advendtskalender til bloggen i form af en video hver søndag i december. Tænk over det - Og kom gerne med andre foreslag!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk stemme du har! Og det lyder hyggeligt med en adventskalender :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, hvor er du altså sød!!
    Det bliver desværre ikke til noget.. Men jeg vil prøve at få lavet et par julevideoer i løbet af måneden :-)

    Tak for din kommentar!

    SvarSlet