5.1.16

Nyt år, nye eventyr



05.01.2016 siger kalenderen. Er det ikke utroligt, hvor hurtigt vi kom hertil? Jeg er forundret over springets hastighed fra sommer til vinter. Nu er julen ovre, højtiden jeg har gået og sukket efter. Vi har nu indtaget 2016. Det er helt vildt. Det bliver et år, hvor der kommer til at ske rigtigt meget for mig. Jeg afslutter 3 år på gymnasiet, siger farvel til de 3 uden tvivl fedeste men hårdeste år i mit liv. Forlader det vante, rutiner, kammerater og den massive lektiemængde. Samtidig starter jeg et nyt kapitel. Jeg påbegynder mine planlagte to sabbatår, hvor jeg skal arbejde i det første. Jeg glæder mig så meget, det er så spændende. Til at blive færdig - Bare at give slip på bøgerne og kaste mig ud i verden. Det er jo i princippet det, jeg har brugt gymnasiet til at forberede mig til. Jeg har villet rejse ud i verden lige siden, at jeg stoppede på efterskolen og startede på gymnasiet. Derfor skal jeg også bruge mit andet sabbatår på at rejse. Jeg får, forhåbentlig, huen på, og det bliver det vildeste i det her år. For den sags skyld indenfor de sidste mange år.
Derudover skal jeg selvfølgelig opleve andre ting, bl.a. MÅSKE til USA til sommer. Endnu engang. Ih hvor jeg håber det. Så er vi også ved at finde os en lille hundehvalp herhjemme, da vores hund døde for over to måneder siden. Hundeejere ved, at det fylder utrolig meget i ens hjem, ens liv og hverdag. Derfor glæder jeg mig til at få udfyldt denne tomme plads, som vi blev efterladt med.
Jeg har så mange tanker om, hvad jeg gerne vil det her år. Rigtig mange nytårsfortsæt. Men jeg føler, at det fortjener et indlæg for sig selv. Dette indlæg er alligevel også ved at blive lidt halv langt. Det omhandler bl.a. min træning, mål for sabbatår, personlig udvikling etc.
Forresten er ovenstående billede fra mit shoot med selveste Kendrashop.dk. Jeg har været model til deres nye hjemmeside og instagram. De har de fineste feminine bluser, og I kan snart deltage i en give-away LIGE HER PÅ BLOGGEN om et af deres nye egne designs. I kan godt glæde jer! Stay tuned.
Men for now, så godt nytår - Tak for i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar