31.8.15

New in: Anastasia Beverly Hills



Som jeg snakkede om i min outfit-video, har jeg købt mig fattig i mærket Anastasia Beverly Hills. Et contour cream sæt og en dipbromade til øjenbrynene og pensel dertil. Her er der formentlig allerede en del af jer, der er stået af, haha.
Contour sættet har en cremet konsistens og indeholder seks farver. Disse farver bruges til forskellige ting i ansigtet, men formålet med contour er at konturere ansigtets træk. Dvs. at tydeliggøre lys og skygger i ansigtet for et mere markeret ansigt. Eks. når man bruger bronzer til kindbene eller en lys concealer under øjnene. Her er bronzeren bare i en cream version. Det er et super lækkert sæt og kvaliteten er så vidunderlig. Alle burde eje sådan et sæt! Det gør virkelig en forskel.
Så har vi penslen og dipbromaden som er også er af en cremet konsistens og skal bruge til at tegne/skulpturere øjenbrynene. Jeg har farven Taupe. Den fungerer fint i farven, jeg vil dog prøve farven Blonde næste gang, da den her godt kan blive en smule for gråtonet og mørk. MEN MEN MEN, når jeg bruger min Mac browmascara oven på, er det perfekt i farven! Jeg er obsessed. Det fungerer så godt! Og tro mig, a little goes a long way med det her produkt. Med denne pensel og et forsigtigt dyp kan du nemt forme dine bryn LIGE, som du vil have dem. Brows on fleek piger, on fleek.
Jeg forstår virkelig godt, hvorfor alle youtubere går amok over Anastasias produkt! De er alle pengene værd. For det skal siges, at produkterne er pricy. Men jeg lover jer, I bliver ikke skuffede og vil ikke fortryde. Nu har vi jo også lige fået penge, så det kunne være, at der var nogle af jer som skulle investere i en af tingene denne måned, hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar