22.8.15

Outfit 20082015






Efter, jeg vil næsten tro, et år er der et outfitindlæg på bloggen! Det er fra i torsdags. En rigtig varm dag -  Så måske ikke det mest praktiske grundet de lange bukser, hehe. Jeg blevet revet med af hele "endelig-outfits-på-bloggen"-stemninger, så jeg besluttede mig for også at lave en video med outfittet. I videoen fortæller jeg kort om de forskellige items og viser dem. Videoen finder i her eller nedenfor.
Jeg håber, at I kan lide både billeder og video! Husk nu at komme med respons!
Fortsat god weekend og lørdag i den bagende sol.


2 kommentarer:

  1. WOW... Hvor er det et fedt outfit.. Og hvor er den fed, det du har på! :)

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Tuuusinde tak! Det er dejligt at høre, at du kan lide det! :-)

    SvarSlet