5.9.15

TBT - Malta vibes



Gud, hvor jeg bare savner Malta. Varmen, havet, maden, AFSLAPNINGEN. I det hele taget bare sommeren. Den er da bare lige pludselig blevet skiftet ud med en hverdag af lektier, regnvejr og kedelige madpakker. Det er lidt af en omvending, og jeg nyder den ikke lige pt.
Som i var jeg på Malta i sommeren, hvor jeg også fik filmet. Jeg lavede videoerne færdig for omtrent en måned siden, men jeg har udskudt dette indlæg lidt. Da jeg var der i næsten to uger, blev jeg nødt til at lave to videoer, for at man heller ikke skulle sidde og kigge mig snakke om, hvor lækkert jeg havde det en halv time i streg. Haha. Men jeg håber virkelig inderligt, at I kan lide dem. Jeg synes faktisk, at det blev lettere og lettere for mig at skulle vlogge i offentligheden, og jeg hyggede mig med at update jer hver dag på min ferie. Det er stadig vildt grænseoverskridende at skulle filme sig selv omkring andre eller uden makeup, fordi man ved, hvor hurtigt man kan blive dømt. Men som sagt, synes jeg, at det var sjovt. Jeg er ved at blive vild med det her med at lave videoer til youtube!
HUSK nu at give den en thumbs up, det ville betyde så meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar