13.2.15

This friday


Fredag d. 13 har jeg tilbragt herhjemme. Jeg har rent ud sagt slet ikke foretaget mig noget i dag. Overhovedet ikke haha. Jo - Så må det være min lækre morgenmad som bestod af mine sunde bananpandekager og en kop te. To æg og en banan, bum. Lækkert og sundt! Og den bedste start på dagen. Jeg har egentligt bare virkelig slappet af i dag - brugt al min tid på at lave ingenting. Det er også meget rart nogle gange. Jeg har foretaget mig noget alle dage her i ferien, så det var godt med lidt ro. I morgen er det Valentinesday, og den skal jeg tilbringe sammen med en masse søde mennesker fra min klasse og om aftenen, skal jeg spise god mad med min familie. Jeg glæder mig. Det bliver forhåbentlig en hyggelig dag med masser af venskabelig- og familiekærlighed. Jeg håber, at I alle får en dejlig dag med den eller dem i har kærest - Hvis I i så fald er en af dem, der "fejrer" dagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar