9.2.15

Girls night out

Hej bloggen! 
Så blev det langt om længe vinterferie. Jeg har bare gået og ventet! Jeg har sådan brug for afslapning og bare hygge med venner og familie. Det bliver der endelig tid til. Jeg startede ferien ud med en kort dag i skolen i fredags. Ved 17-tiden kom så to piger fra min klasse hjem til mig. Vi fik handlet ind og lavet super lækker mad. Helt vildt hyggeligt. Bagefter gjorde vi os klar til at tage hjem til en anden veninde fra min klasse, hvor resten af de piger, som vi skulle i byen med, var. Så smuttede vi ellers i byen, og jeg var hjemme igen ved 4-tiden. Der er intet som tøse- hygge og byture. 
De sidste par dage har jeg så både brugt en (tømmermænds-)dag herhjemme, været på museum med min familie og veninde efterfulgt af træning, og i dag har jeg så været i biografen i Århus med mine forældre og søster. Jeg har storset ikke en dag ledig i den her ferie, så der er nok at se til - Men jeg klager ikke. Så kan jeg komme på helt andre tanker hvilket, at jeg trænger til. Jeg håber, at I alle har startet ferien godt ud!

2 kommentarer:

  1. Lyder og ser virkelig hyggeligt ud!
    Og ih hvor er du køn :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak, hvor er du sød!
    Kigger forbi ;)

    SvarSlet