22.2.15

BaByliss - Anmeldelse

For efterhånden små uger siden modtog jeg denne føntørre fra test-nu.dk, som jeg er så forelsket i. Føntørren hedder BaBybliss 6634E og siges at være frisørernes ynglings. Det tror jeg på! Hvor er den god. Den er på 2100 watt og har 3 niveauer af varme og 2 af hastighed. Dertil medfølger der to monteringer som er til henholdsvis krøllet og fladt hår.



Føntørren overraskede mig virkelig. Den er super god til mit tykke lange hår. Håret bliver glat og hurtigt tørt med denne føntørre - Især hvis man lige bruger hårolie inden. Det tager altid 100 år at føntørre mit hår. Det kan ikke ændres, men den her gør det bestemt nemmere og hurtigere!



En anden ting jeg altid har problemer er, at mit hår bliver elektrisk. Den her føntørre skulle gøre det modsatte - Ens hår skulle altså ikke blive elektrisk. Det må man sige, at den gør godt! Mit hår bliver stadig en smule elektrisk, men der er helt klart en markant forskel!  
Forresten må i lige undskylde mine ret så spaltede spidser og mine udgroninger som ser helt vilde ud på de her billeder, hehe.


Jeg kan varmt anbefale den! Hvis du lige står og mangler en føntørre, skal du helt sikkert ikke tøve med at købe den her! Læs mere om den her!

3 kommentarer:

  1. Du har utrolig flot hår! Wow. :-D

    benyasuwan.blogerspoint.dk

    SvarSlet
  2. Juhu, andre end mig der også er fan af den hårtørre, folk giver simpelthen Babyliss for lidt credit ;-)

    SvarSlet