1.2.15

Five dollar shake - Skoleforestilling

Hej bloggen!
Så vender jeg tilbage efter en kort pause. Det har været en rigtig travl og lang uge med skoleforestilling. Stykket hed Five Dollar Shake og var baseret på den gamle film Pulp Fiction.
Vi har knoklet røven ud af bukserne for at få vores forestilling på benene og i torsdags havde vi premiere. Vi spillede den også to gange fredag, og så var der ellers gymfest efter. Det gik super godt. Jeg synes, at alle gjorde et fantastisk stykke arbejde, og der har ikke været andet end rosende kommentarer. Det har været super fedt at være med, og jeg er så glad for at have været en del af det. Der er ingen tvivl om, at jeg skal være med igen næste år. Nu er det slut, og det er helt mærkeligt, når vi har arbejdet så længe på det. I morgen aften er der orienteringsaften på gymnasiet, så der kommer vi dog til at spille lidt fra stykket. 
Nu vil jeg smutte i seng. Som sagt har det været laaang uge, og jeg har lidt søvn at indhente. Godnat bloggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar