1.12.14

1. december

Så blev december skudt igang. Jaaaa. Tid til julemusik, Pyrus, varme drikke, kolde fødder, hjemmebag og alt for fed mad, haha. Julen er for mig den bedste tid på året. Hyggen kører på sit maksimale, det samme gør stemningen. Jeg elsker alt den tid som man tilbringer med sin familie. Det er så skønt at samles. Især dagene op til juleaften, hvor man har fri og man kan gå ture, se julefilm, bage småkager, Traditionerne. Det er det bedste. Jeg forstår bare ikke, at det allerede er jul igen. Tiden er gået så hurtigt. Ja, faktisk er det i da lige præcis 1 år siden, at jeg fik hjernerystelse. Puha, det er vildt, og det er virkelig ikke til at forstå, at jeg har gået med den hovedpines byrde i så lang tid. Heldigvis er der sket lidt fremskridt på det sidste, så jeg holder hovedet højt!
Nu vil jeg gå i seng efter en lang mandag. Godnat bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar