23.11.14

Tag musikken med i badet - H2Osound.dk

Jeg har altid ærgret mig over, at jeg ikke kan høre musik på badeværelset. Jeg har tidligere kigget på covers til min iPhone, som kan tåle vand. Så kunne jeg have den med i havet eller ved poolen på ferier. Jeg er alligevel også ret kritisk og beskyttende, når det nu gælder min højtelskede telefon, som jeg altså ikke kan undvære. Nu har jeg endelig fundet en løsning til at få musikken med mig! Der er kommet en helt ny minihøjtaler, kaldet H2Osound. Denne lille højtaler har bluetooth funktion, så man skal blot forbinde ens telefon eller anden enhed med den. Så kan man lige så let høre musik eller radio under bruseren, super smart. Endnu smartere er også, at fordi at den er koblet sammen med din telefon, kan man modtage opkald igennem den. Det er altså en virkelig fed og ret sjov detalje. Højtaleren kan bruges af hvilken som helst telefon, selv de gamle nokia'er, bare den har bluetooth. Menneskerne bag H2Osound har virkelig tænkt og gået et skridt længere. Den får gode anmeldelser af tilfredse kunder og holdbarheden er ikke til at klage over!
Højtaleren kan fåes i seks fine farver og har lige nu en lav pris på 149 kr, hvor førprisen er 299 kr. Den er nem lige at have med sig, da den selvfølgelig også kan bruges uden for badet, hihi. Den er helt klart værd at prøve! I kan købe den lige her på deres hjemmeside H2Osound.dk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar