15.6.14

A week off

Så gik der alligevel en hel uge uden et eneste indlæg på bloggen..  Jeg er rigtig ked af, at det har stået så stille så længe, men der har på ingen måder været overskud til blogging den seneste uge. Det har været en af de mest følelsesladet, hyggelige, triste, sjove, stressede, mærkelige.. Mærkelige uger længe. Ikke noget jeg har lyst til at komme ind på, men jeg føler mig alligevel forpligtet, til lige at give en lille forklaring af min fraværelse.
Anyways, så startede jeg ud med en lækker morgenmad i solen. Skønt vejr vi har de her dage! Min dag skal bruges på at få læst op til afgangsprøve i skriftlig engelsk i morgen. Puha 5 timer på sin flade.. Jeg glæder mig ikke! Det bedste ved i morgen er, at så har jeg endelig sommerferie. Det bliver så skønt. Jeg kan slet ikke vente! Ellers skal jeg bare slappe af og få sovet en masse. Jeg har ikke sovet før kl. 02 og vågnet tidligt, de sidste 10 dage.. Så søvn skal jeg virkelig have i dag - Skal jo også være frisk til prøven i morgen!
Jeg håber, at i har haft en dejlig weekend! Igen, jeg beklager stilheden på bloggen.


3 kommentarer:

  1. Ser rigtig lækkert ud!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ser virkelig lækkert ud, og de blåbær, mums!

    Kig gerne forbi min blog, knuus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet