19.6.14

Forgot to say "VACATION"

JA, jeg har ferie! Vacation åhåhåhåååååh. Nej hvor er det skønt. Jeg fik det her i mandags, efter at jeg havde været til den afsluttende prøve i engelsk, hvor jeg om aftenen var til grillfest med min klasse. Dagen efter tog jeg til København med min familie. Det var super hyggeligt og en dejlig tur! Ellers har jeg bare arbejdet, slappet af her hjemme, trænet.. Ja, det hele har været meget stille og roligt. Det er meget mærkeligt, det med pludseligt at have ferie. Jeg tror ikke helt, at det er gået op for mig endnu. Det mærkes bare som en forlænget weekend eller noget lign., hehe. Men dejligt er det, og jeg kan slet ikke vente med alt det jeg skal! På ferie med familien, hygge med vennerne, bade i havet, bære fine sommerkjoler, blive brun, lave bål en varm sommeraften, løbe om morgenen, sove længe, læse bøger og tegne i store mængder... Det bliver så godt. Hvad skal i lave i jeres ferie?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar