7.6.14

Just arrived

Igår modtog jeg en længeventet pakke fra H&M. Det jeg modtog var en hvid basis kjole, som har vandfald-fald på ryggen. Jeg fald pladask for den på nettet, så det var heldigt, at den var så billig. Jeg har prøvet den, og jeg synes egentlig, at den er meget fin. Den er måske bare en tand for gennemsigtig, så der skal jeg lige finde en løsning. Jeg tror i hvert fald, at jeg beholder den. Og hvis jeg nu ikke får den brugt, var det kun 80 kr., jeg spildte. Det kan også være, at jeg bytter den til en sort i stedet for, men alligevel så er jeg bare helt vild med hvide kjoler! I kan finde den her.
Anyways, så er jeg nu gået på læseferie. Det var ved at være på tide, synes jeg! Hele næste uge skal jeg dog bruge på at skrive en stor dansk-historie opgave, som hedder DHO. D. 16. skal jeg til skriftlig engelsk afgangsprøve, og SÅ har jeg ferie. Det er altså lækkert. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar