23.12.13

23. december






Dagen før dagen. Lillejuleaften, det er allerede i dag jo! Hvor julen dog flyver afsted, men jeg hygger mig godt nok også. De sidste dage har jeg tilbragt en masse tid med min familie, lavet et hav af julesmåkager, været på cafe med min mor, set julefilm og dr1's juleshow, hørt tonsvis af julesange og været ude og fælde juletræ og pyntet det. Mit julehumørs-barometer er i høj grad steget, endelig. Det sidste lys i adventskransen er tændt, anden har været 6 timer i ovnen og pakkerne er lagt under træet. Vi er ved at være klar til i morgen hjemme ved mig. Jeg glæder mig sådan, det bliver så fantastisk. Jeg ser frem til at vågne op og så bare daske lidt rundt, tage i kirke, gå en tur, spist en masse lækker mad, se det sidste julekalenderafsnit, synge julesange, dele ud af de gaver jeg har købt, hygge med mine nærmeste og nyde øjeblikket. For julen skal nydes. Det er den dag, jeg synes er bedst hele året. Den slår alle sommerdage sydpå. Intet slår hjerternes tid. Imorgen skal jeg for kun anden gang i mit liv holde jul hjemme, så det glæder jeg mig rigtig meget til at prøve igen. Hvor skal i fejre juleaften henne?
Jeg er stadig lidt i tvivl om juleoutfittet, så jeg tager lige til overvejelse, om jeg skulle lave et lille indlæg om det i morgen? Jeg tør godt sige, at jeg nok ikke er den eneste, hehe. Hvis i ønsker lidt inspiration så sig endelig til!

God lillejuleaften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar