17.12.13

En uge til juleaften

Seriously, en uge! Det går jo alt for stærkt. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan december bare flyver afsted. Tredje advent i søndags og ferie på fredag. Tiden flyver afsted når man har det sjovt. Det er det jeg hader ved december, og julen, den flyver afsted. Jeg ville ønske, at den var bare en måned længere, så man kunne nå at nyde den rigtigt. Nu hvor vi snakker om tredje advent, så har jeg jo fået mig en lille lækker advents gave. Uuuuha, ja! Jeg fik nemlig en toilettaske fra DAY, som jeg er super glad for. Den kommer til at matche så fint til min store DAY taske! Så lækkert. Fik i nogle gode adventsgaver??
Ikke nok med det havde jeg en fantastisk weekend med maaaaassevis af julemad og familie hygge! Jeg var både til julefrokost, hjemme ved mine bedsteforældre til aftensmad og på juleshopping efterfulgt af cafetur med mine forældre og søster. En af de bedste længe, det var fantastisk.
Min hovedpine er meget svingende efter hjernerystelsen, som nu har varet i 2,5 uge, men jeg kæmper mig igennem dagene og ser frem til at få ferie!


2 kommentarer: