25.12.13

Update - Juleaften

Jeg startede dagen ud med at kreere to store lækre omgang brændte mandler. Mhm, de blev gode!


Inden den sidste 3/4 af gaverne kom ind under træet - Hold fast der var mange!




Og der spises og der spises... 


Jeg fik desværre ikke mandlen, men skidt pyt, den var super god!


Glædelig glædelig jul bloggen!!! Jeg er ked af, at jeg slet ikke fik blogget igår på selveste juleaften, men jeg må indrømme, at jeg prioriterede at tilbringe en masse tid med min familie lidt højere lige juleaften. Ja, og så var tiden der bare ikke til sidst - Så skulle jeg pludselig i tøjet og gøre mig klar til at gæsterne kom. Dagen og aftenen gik faktisk utrolig stærkt. Jeg synes næsten lige vi havde sat os til bords, så skulle vi allerede danse om juletræet. Men fantastisk var aftenen bestemt, jeg hyggede mig i godt selskab med den overdådige lækre julemad og rigtig rigtig gode pakker. Jeg fik en masse af mine ønsker fra min ønskeliste, så det kunne jeg ikke være bedre.Vi havde så mange pakker i år. Ja vi pakkede faktisk gaver op i 3 timer, men det er nu også vildt hyggeligt, synes jeg. Jeg lover, at i får dem alle at se inden så længe, men jeg skal til julefrokost imorgen, være sammen med familien lidt om fredagen og derefter to dage med arbejde. Jeg har lidt meget, jeg skal nå i denne ferie, som for mig kun varer til den 2. januar, øv altså. Hvad har i fået af gaver? 
I dag har jeg slappet af efter en fantastisk juleaften igår sammen med en af mine bedsteveninder fra efterskolen. Det var så godt at se hende igen; Hun er den bedste, jeg har savnet hende så meget.

Jeg håber, at i alle har haft en vidunderlig aften igår og nyder ferien! Glædelig jul!

2 kommentarer:

  1. SUper fine billeder! :). Og det altid lækkert med mange gaver, og en god aften med familien! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Kathrine! Ja det er ;-) Håber du havde en god jul.

    SvarSlet