4.4.13

Next comes friday

Jeg tænkte, at jeg for en gangs skyld ville smide et "aften-indlæg", da det normalt ikke er noget jeg, ja... ærligtalt magter, eheh.
Den her uge er gået utrolig hurtigt, men jeg tog selvfølgelig også først herud på efterskolen mandag aften. Det  har været en ok uge dog med dage med timer til kl. 21, ret trættende, men fuck det - Jeg overlevede ;-) Glæder mig bare til at komme hjem og hygge om min familie her i weekenden. Skal ikke lave det store - Håber rigtig meget på en weekend uden lektier!! 
Men jeg har en lille stil for til i morgen, så den vil jeg lige rette lidt i, inden jeg ellers smutter til køjs - Så godnat til jer, mine dejlige læsere.
God weekend!



2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare en smuk pige!
    Dage med timer til 21!? Hvordan overlevede du dog det? - Er ved at dø, bare ved at have timer til 15.45 :o
    Fint indlæg! :)

    Kig forbi - har en giveaway igang :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/2013/04/small-giveaway.html

    Knus Michelle <3

    SvarSlet
  2. Årh, hvor er du sød Michelle! Tusinde tak!
    Tja altså, det er også en hård omgang!

    Anne-Sofie

    SvarSlet