2.4.13

Take me back

Gud hvor jeg bare savner sommeren. Alt er bare så positivt og dejligt når solen skinner og man kan sidde omkring bål i lyse nætter. Elsker især grillaftener hvor man sidder ude og spiser og spiser koldskål (inklusiv saftige jordbær). Ja og for ikke at glemme alle de dejlige ture på stranden, cykelture, picnic på græsplænen, sommerfester og udendørs familiefester! Hvis det stod til mig, skulle det være sommer 80 % af året! Julen vil jeg nu alligevel ikke undvære ;-)
Jeg er ved at være godt træt af kuld og oven i købet sne i April måned.  Jeg vil bare gerne have sommer og sol, nu - Og det kan kun gå for langsomt! Hvad siger i? 






Billederne her er taget i sommers, da vi havde besøg, og vi hyggede med frisk frugt og honningglaserede peanust, mhm... Miss it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar