16.8.17

Back from Crete

Sommeren er ovre, jeg er kommet hjem og hverdagen er gået igang igen. Jeg startede fra i sidste måned i Vero Moda, og derfor tager det også en del af min tid nu hvor jeg er kommet hjem fra ferie. Der er derfor også gået lidt længere tid med at få min lovede video op. Den tog til gengæld også enormt lang tid denne gang. MEN, nu er den oppe, og du kan finde den ved at trykke på billedet nedenunder!


Vi havde en helt fantastisk ferie. Nøj, hvor jeg hyggede mig og slappede af. Det var skønt at komme ned i varmen og bare ligge og nyde tilværelsen. Så var jeg jo også hele tiden i godt selskab. Tiden gik alt for hurtigt desværre, men sådan er det jo, når man har det sjovt. 
Jeg håber, at I kan lide videoen! I får at høre fra mig inden længe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar