12.7.17

Outfits incoming


Nåå nu skal i høre. Jeg drager mod de græske øer i morgen, og jeg glæder mig i øvrigt utrolig meget. Skal være på Kreta i 10 dage med min familie. Jeg har min dejlige kæreste med, og han kan lige et par ting med et kamera. Med andre ord er han den perfekte kæreste til en blogger/instagram'er. Jeg elsker jo at gå op i mine billeder og få mine outfits lagt ud på de sociale medier. Vi har tænkt os at skyde en masse billeder til bloggen og min instagram. Hvis du ikke følger den, så hedder jeg @annesofieen. Der vil komme updates derinde imens, at jeg er afsted, da jeg ikke får mulighed for at blogge. SÅ, derfor vil der være en masse at smide på bloggen, når jeg kommer hjem - det bliver så godt! Jeg har selvfølgelig også tænkt mig at lave en "follow me around"-video som sædvanligt. Jeg glæder mig - TIL DET HELE. God sommer til jer herhjemme.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar