3.11.16

Min tur til Malta


Wauw okay, jeg nåede ikke engang at fortæller jer, at jeg tog afsted på ferie, og nu har jeg været hjemme i en 5 dage. Jeg skød simpelthen det indlæg, hvor jeg ville fortælle jer det, ud af hovedet. So so sorry. Nå anyways, så tog jeg søndag d. 23. til Malta med min kæreste Mads. Vi var der i en uge, og det var fantastisk. De første fire dage havde vi 26-27 grader. Helt vildt lækkert og helt mærkeligt så sent på året. Vi nød solen ved poolen og på vores tur til den gamle by Valetta. Lidt over halvvejs vendte det desværre, og det blev skyet, regn og stormfuldt. Super ærgerligt men vi fik timerne til at gå med Uno på hotellet, shopping i det store shoppingcenter og spiste lækre snacks og madretter. Det var virkelig en god tur, og når jeg i dag eks. står op til -2 grader udenfor, så kan jeg godt savne de dage, hvor man vågne op til solstrålernes 23 grader. Jeg valgte at filme en masse klips til jer dernede, så jeg havde noget materiale at komme hjem til. Så dejligt endelig at redigere en video igen, selvom jeg trods alt har brugt hele min fridag på det haha. Mads tog også nogle billeder af mig og et par outfits. De kommer også på bloggen inden alt for længe. Men nu må i nyde videoen, og husk at jeg elsker feedback! Sov godt når I kommer dertil og på forhånd god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar