4.11.16

How to: Style a turtleneck

Turtleneck

Kulden har fundet sin vej til Danmark, og man kan virkelig mærke det. Især i morgentimerne. Det er tid de tykke striktrøjer, vinterjakken, uldtørklæder og lige om lidt skindhansker og forede støvler. Om vinteren må og skal man tænke praktisk og i lag, men det betyder ikke, at fashionisten skal ligge sine evner i dvale. Tværtimod. Derimod vil jeg sige, at det bare mere er en god ide med meget basicitems og i nogle basicfarver som let kan piftes op eller matche ens lag af tøj. I vintermånederne, og for den sags skyld også i efterårsmånederne, er jeg vild med rullekraver slash turtlenecks. De er holder dig varm, praktiske i forhold til varme om halsen, kan fåes i en masse farver og de kan styles ned og op. Jeg har i den sammenhæng fundet den lækreste hvide strikturtleneck, som jeg har ladet mig style på en collage. Fokusset var simpelt, varmt og lækkert. Jeg synes, at strikken ser utrolig skøn og varm ud. Lige til en kold vinterdag. Efter min mening kan man lige såvel som bukser også kombinere kjoler og nederdele med den. Eks. med et par fine neilonstrømper og stiletter til. Jeg valgte at gå med det casual og sætte et par lækre bootcut jeans til. Det er og vil altid være en god trend med den bredde vidde i enden. Jeg elsker det. Det fremhæver kroppen så fint og giver flotte snit. Jeg kan lige forestille mig, hvor gode de ville være til den her umiddelbare lidt oversize lange strik. Til fodtøj har jeg valgt et par brune korte støvler. Ikke varme, vil jeg tro, men de går godt til det blå cowboy og den råhvide farve. Og hvis man ønsker ekstra varme kan man blot tilføje nogle varme strik- eller uldsokker. Dette outfit kan bruges til lidt af det hele. Har du lyst til at have det på i byen, kan du skifte skoene ud med et par lækre sorte høje støv-/stiletter, eller bukserne kan erstattes med et par lækre skindbukser. Tilmed kan du pynte med en lang halskæde og en hånd- eller skuldertaske. Alle tre ting kan findes på Esprits hjemmeside, hvis I vil have fingrene I dem. Jeg håber, at I kan lide det. Lad mig høre hvis I kunne tænke jer flere af disse collage-indlæg. Jeg nyder i hvert fald at lave dem, og jeg håber, at de inspirerer jer. God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar