3.7.16

RABBLE #2 - Ti svar på ti spørgsmål om mig

Så er det tid til endnu en udfordring fra RABBLE. Denne gang skal jeg svare på tirsdag spørgsmål om mig selv. Lad os kaste os ud i det!

1. Hvad er din drømmerejsedestination og hvorfor?
Jeg har så mange steder og eventyr, jeg gerne vil opleve. Hele verden. Min drømmerejsedestination vil altid være i USA, måske Los Angeles. Det tror jeg. Det virker så mulighedspræget, lækkert og nyt derovre. Jeg kan lige se mig selv gå langs Walk of Fame eller en af deres strande, uhhh. Jeg vil dog også gerne opleve Australien og Thailand.

2. Hvad er dit ynglingsmærke / favoritdesigner og hvorfor?
Jeg har det svært ved at udvælge et såkaldt ynglingsmærke, da jeg egentligt bare går i, hvad jeg synes er pænt. Meget af mit tøj er også vintage, hvilket jo bare er tilfældige mærker. Jeg må dog sige, at man aldrig går galt i byen med ZARA. De har altså bare et kæmpe udvalg af lækre sager til hver type kvinde. Elsker det! Jeg ejer ikke noget fra Malene Birger, men jeg er også helt hook på hendes kollektioner. Med Rabble kan i forresten opnå smækre fordele til hendes tøj.

3. Hvem var den sidste, du sendte en besked til? Og hvad skrev du?
Den sidste besked jeg skrev var til min kæreste, hvor der blot står "venstre", haha. Jeg var inde og hente ham og en af fra min klasse på Hovedbanegården i Århus kl. 02.30. De kom nemlig hjem fra Roskilde Festival. Så dejligt at have ham hjemme. Så kan vi lige ses et par dage, inden jeg tager til Mallorca i 12 dage.

4. Hvad er dine ynglingsbutikker på nettet? 
Jeg elsker netshopping! Det er så nemt og godt. ASOS! Det er min number one favourite. Jeg er solgt. Jeg oplever næsten aldrig, at det, jeg får hjem, er noget andet end forventet. De har sådanne nogle lækre ting, og derfor er det ikke dårligt at rabble har samlet nogle rabatter til netop Asos. 
Derudover er jeg vild med Urban Outfitters både på Strøget og på nettet. De har unikke retro pieces, som man ikke finder andre steder. Lige en butik for en vintageperson som følger moden. Rabble gør det tilmed også muligt at spare penge og fragt. 
Til sidst kan vi jo ikke komme udenom min interesse for træning og kost, og dertil følger shoppen Fitnessbutikken.dk. De har lige, hvad enhvert sportsmenneske, kunne ønske sig. Lige fra udstyr til kosttilskud. Jeg er vild med det. Med Rabble kan du få helt op til 60%'s rabat på træningsudstyr.

5. Hvad ville du ønske, at du var bedre til?
Jeg ville ønske, at jeg var meget bedre til at give slip på mine tanker og ikke bekymre mig så meget om selv de mindste ting. Jeg er en overtænker. Det er godt at vende og dreje ting i hovedet, men nogle gange er det bare også bedst at komme videre eller slet ikke skænke det en tanke. Bare at nyde nuet og ikke været bekymret for, hvad der måtte ske senere eller allerede er sket. Det vil jeg rigtig gerne arbejde på! 

6. Hvad er din livret?
Fisk all the way. Om det så er laks, rejer, makrel. I varme retter. Kolde retter. På en rugbrød eller i en pastaret. What ever. Jeg elsker det. Men der er helt klart ikke noget bedre en ovnbagt laks, nye kartofler, pesto eller en fiske sovs, asparges og groft brød med hvidløgssmør. Mhmm.

7. Hvis du vandt 1 million kroner, hvad ville du så gøre med pengene? 
Jeg er et menneske, der både prøver at tænke i nuet og fremadrettet. Derfor ville jeg i hvert fald sætte de fleste af pengene ind på min opsparing. Men jeg ville derudover også betale for en rejse til et eller andet paradis for min familie og kæreste. Intet som rejser og at glæde andre. 

8. Hvilken film eller tv-serie ville du ønske var dit liv?
Hmm... Selvom man så tit, især som pige, kan sidde og fordrømme sig i diverse klassiske kærlighedsfilm eller komiske tv-serier, ville jeg aldrig have et liv som en film. Film er altid så overfladiske og urealistiske. Livet er ikke som på film, og det er godt. Det lærer vi af, og vi går igennem en udvikling ingen film nogensinde ville kunne afspejle på sølle 2 timer. 

9. Hvilken by har du allermest lyst til at leve resten af dit liv i? 
New York vil altid være det eneste svar for mig. Jeg var der med min efterskole, og jeg blev solgt og har været det lige siden. Det er stedet for mig. 

10. Hvilke sange kører på repeat på din Spotify lige nu? 
Free Fallin' med John Mayer står på repeat året rundt år efter år. Den er fantastisk, og jeg bliver aldrig træt af den. Derudover også This Is What You Came For med Calvin Harris og Rihanna. Den er altså bare et godt sommerhit. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar