30.6.16

Færdig, uddannet og fri


SÅ BLEV JEG STUDENT. Godt nok er det 1,5 uge siden. Men sidenhen er der bare sket noget hele tiden, så jeg har slet ikke haft tid til at fortælle jer det. Jeg sluttede af med 10 i huen, og det var jeg helt tilfreds med. Den følgende studenteruge var vild, farverig og aldrig har jeg drukket så meget alkohol. Hver dag stod den på druk, jeg siger jer - Min krop var ikke glad, da det fik sin ende. Puhh. Jeg kender en, der skal give den ind skalle i fitness, inden jeg smutter til Mallorca natten til onsdag. Nå men det måtte man tage med. Det var skide sjovt, og jeg har virkelig fået mange sjove minder med mig. Studentergilder, studenterfest, translokation, studenterkørsel. Studenterkørsel var virkelig noget for sig. Hvor var det bare sjovt, og vi blev vi fulde og mætte. Tiden gik så hurtigt, og nu er vi færdige. Studenter, uddannede- og dannede mennesker klar på en helt ny verden. Det er så spændende og så mærkeligt. Jeg selv skal jo arbejde, hvor jeg derefter driver mod det amerikanske på en forhåbentligt berigende og fantastisk rejse. Det skal nok blive godt. Det bedste er næste tanken om ikke at skulle sidde med snuden i bøger og have hovedet fyldt med manglende afleveringer. Det bliver sådan en lettelse, som jeg allerede kan mærke indtager lige så stille. Tillykke til alle studenter, god vind fremover. Og god sommerferie til jer andre! Tid til afslapning, ahhh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar