21.5.16

TILBAGE PÅ BLOGGEN - Sidste skoledag og læseferie


Jeg krummer helt tæer over den lange pause, jeg har haft fra bloggen. Over en måned er der gået. Det har været sindssygt mærkeligt, men på en måde var det også bare naturligt og tiltrængt. Der er sket så mange ting, og tiden har bare ikke lige været til at blogge. Jeg har prioriteret mine sidste dage på gymnasiet. Torsdag aften til igår havde vi sidste skoledag, og den bød på alkohol, udklædning og usovne, hvis det ellers er det ord, timer. Selv i dag er jeg stadig smadret efter det, haha. Ovenfor kan i se pigerne og jegs Spice Girls-kostumer.
Det er skørt, at vi nu er gået på læseferie og kun mangler at mine eksamener, og så er jeg hundrede procent færdig med min studentereksamen. Jeg forstår det ikke. Wauw. Jeg skal op i to mundtlige, idræt og AT, og derudover fire skriftlige som er dansk, matematik, engelsk og musik. Jeg krydser alt for, at de kommer til at gå godt.
I hvert fald står de næste mange uger på at læse op, og så står jeg gerne med huen på d. 20. juni. Ihh.
Hvis der er nogle specielle indlæg eller videoer, I ønsker, skal i bare lade mig høre fra jer. Ellers vil jeg prøve at få skrevet lidt forskellige slags indlæg til jer. Det er dejligt at være tilbage. God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar