26.5.16

Eksamenerne er skudt igang


Nu er alvoret igang. Vi er begyndt med de skriftlige eksamener. Det vil sige, at jeg er faktisk allerede halvvejs. I morgen skal jeg allerede til min anden sidste skriftlige. Så har jeg været op i 3 ud af 4. Jeg er færdig med skriftlige på mandag, og så er der ellers kun to mundtlige, idræt og AT. Det er for vildt. 
Jeg glæder mig så meget til at blive student. Hvor bliver der bare den største ro i mit hoved. Det bliver den fedeste sommer, det ved jeg. Lad mig vide hvis I ønsker nogle specielle indlægs til, hvordan man forbereder sig optimalt til eksamen. Eller sommerferieideer? Sig til! 
Nu vil jeg videre i læsningen. Jeg har været så heldig at kunne sidde ude hele dagen. Så skønt. Må det gode vejr vare ved! God weekend

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksaminerne! Og hvor er du altså bare smuk!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, årh hvor er du sød!

    SvarSlet