23.9.15

Nye midler i brug



Så fik jeg endelig sat tid af til at få skrevet et indlæg til jer. Skolen og en masse træning har bare taget al min tid. So sorry. Der er virkelig knald på afleveringerne her i 3.g!
Til jer der har fulgt med i lang tid, ved at jeg lider af kronisk hovedpine. Til 1. December har jeg døjet med det i 2 år. Utrolig nok.. Det er en kæmpe byrde, og jeg har prøvet alle slags behandlinger. Jeg læste fornylig et opslag på facebook med en mand som havde lidt af hovedpine i 3 år. Så begyndte han at tage magnesium piller, og så forsvandt hovedpinen efter 3 dage. Så jeg kan godt sige jer, at jeg suste i Matas et par dage efter og købte magnesium og nogle vitaminpiller, som skal gøre at kroppens holdes stabilt, når jeg nu tager ekstra magnesium. Jeg skal tage to magnesium piller og en vitaminpille om dagen. Der er desværre ingen effekt endnu, men jeg håber, at det kommer. Vi får at se - Kryds fingre for mig!
Har i forresten set bloggens nye header? Smid gerne en kommentar om, hvad I synes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar