30.9.15

An autumn inspired outfit

ESPRIT - OUTFIT
Jeg sad fornylig på polyvore og prøvede at kreere en fin collage, da jeg faldt over denne fantastiske rugskindsnederdel fra Esprit. Trust me, jeg er helt solgt i den. For mange er den sikkert hæslig, men jeg synes, at den er super unik og sindssyg lækker kombineret med en fin striktrøje. Dens farve er lige til efteråret og vinteren. Brun, bordeaux og orange bliver et hit tøser! Jeg så fornylig en utrolig lækker grå strik fra mærket Ganni, og den gav mig inspiration til dette outfit. En billigere men stadig lækker version af den! 
Jeg fik kreeret et vildt lækkert outfit, hvis jeg selv skal sige det. Jeg ville i hvert fald elske at bære det! Som i kan hæle, er det også lige et outfit for en søndag på sofaen. se, er det både muligt at dress’e det op og ned med nederdelen eller jeans. Fra fint til casual. Jeg synes, at de fine støvler og halskæden er prikken over i’et. Disse accessoires fuldender og binder outfittet sammen. På mange måder pga. deres farver som giver outfittet en rød tråd. Halskæden har orange nuancer ligesom nederdelen og støvler gør outfittet lidt mere catchy til det sorte nylonstrømper. Alle items kan findes ved at trykke på billedet eller på Esprits hjemmeside.
Jeg tror, at outfittet kunne fungere rigtig godt til en efterårsdag på cafe eller til fødselsdag. Hvis man skifter nederdelen ud med de grå sweatpants og smider de høje
Det er nu alligevel lidt vildt, at vi skal til at finde de tykke striktrøje frem. Hvor har overgangen fra sommer til efterår bare været drastisk. Til trods for at jeg er vild med store trøjer og princippet med at kunne gemme kroppen væk i et halvt år, så synes jeg nu, at det er helt forfærdeligt at skulle klæde sig af og på hele tiden. Åh, hvor jeg hader det hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar