28.6.15

Et billigt kup



Kender i det, når man egentligt ikke har pengene eller skal shoppe mere, men SÅ er man pludselig heldig?!? Udsalg eller bare en unik ting? Det sker i hvert fald tit for mig. Åhh altså. I den her måned har jeg virkelig brugt den sidste skilling op, haha. Pungen er lukket indtil, at SU'en heldigvis lige om lidt flyver ind på min konto. Igår var jeg i Århus for at spise frokost med min mor. Det var super hyggeligt. Vi spiste på Ziggy, hvor de har den lækreste seafood salat, som vi bare måtte have. Mhmm. Nå men det var egentlig ikke meningen, at vi skulle shoppe, da jeg absolut ikke havde flere penge at bruge af. MEN. Og ja, der er jo altid et men... Men, så faldt vi over et marked, hvor jeg hurtigt forelskede mig i den ovenstående læderjakke fra Selected. Ny, blød, fin og lækker i den fedeste beigefarve. Godt nok en str. 38, men hvad fanden - Jeg var solgt. 260 kr. kom jeg af med for denne baby. Jeg tør godt sige, at den ikke har været billig fra ny. Så kan man virkelig tale om at gøre et kup! Med den kvalitet.. Uhhha. Derfor måtte jeg have gang i kortet igen, men så var det også slut. Nu skal jeg ikke bruge flere før, at jeg smutter til KBH om fire dage. Gør i jer nogle fede kups i denne udsalgsperiode? 
Nu vil jeg smutte ud og nyde en frokost på terrassen. Hav en dejlig dag bloggen.

1 kommentar:

  1. Hvor er den lækker, kan godt forstå du måtte have den med hjem :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet