2.5.15

Bruncher den på en stille lørdag



Jeg startede lørdagen ud med at sove længe og lave mig selv en omgang lækker brunch, da klokken var halv tolv, før at jeg fik lavet mad. Det er så skønt, at det kun er lørdag i dag. Jeg kunne godt vende mig til at have weekend fra torsdag. Åhh, men det må vidst forblive en drøm hehe. Jeg har i dag fået slappet en masse af, være en smut i centeret med min moster og lille kusine og ellers bare lavet lidt lektier. Stille og roligt. Jeg nyder det.
Jeg er forresten blevet model. Haha. Det lyder meget mærkeligt i mit hoved, men det er nu rigtigt nok. Jeg er blevet en del af et nyt bureau som hedder Beauty Models. Jeg glæder mig vildt meget til at komme igang! Det bliver så fedt. Jeg forstår slet ikke, at jeg er blevet valgt hehe. I kan finde mig inde på deres facebookside lige her!
Nyd weekenden dejligste læsere.

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig lækkert ud! Havde det på præcis samme måde igår - Bare weekenden aldrig ville ende!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak hihi. Det lyder dejligt! Ja, lad den aldrig have det ;-)

    SvarSlet