5.4.15

Home again



SÅ ER JEG HJEMME FRA PARIS. Wauw. Den her lille uge. Den har været fantastisk. Paris var helt udsøgt. Hvilken dejlig by. Love at first sight, jeg siger det bare. Min familie og jeg har set en masse af de sædvanlige touristattraktione men også udforsket de hyggelige gemte gader, vintagebutikker og lækre cafeer. Vores hotel lå lige op til Eiffeltårnet, så hvis vi åbnede vinduet havde vi lige udsigt til den. Så flot! Derudover har vi shoppet og prøvet de populære macarons, mhmm. Ja, jeg siger ikke for meget, hvis jeg siger, at jeg skal igang med at træne på fuld skrue nu! God mad, god mad haha. Vejret var rigtig godt med 15 grader og sol de første to dage, men så blev det ellers overskyet og regn. Der er så mange ting at fortælle, men jeg har aldrig været en sucker for lange indlæg. Derfor vil jeg inden for så længe. Måske i morgen, eller over morgen. Eller i dag. Hvem ved. Lægge en video fra Paris ud til jer! Dog skal jeg nok lave et indlæg med billeder fra Paris også. I får her ovenfor et lille kikset selfie fra Eiffeltårnet, hehe. Jaja hvad fanden. Jeg lover, at de andre billeder er bedre ahaha.
Jeg håber, at I alle har nydt påsken.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som en fantastisk påskeferie du har haft dig. gid det var mig!
    - Glæder mig til at læse mere omkring det :)

    God søndag!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Åh dejlig kommentar. Det har været en rigtig god tur!
    Jeg håber også, at du har haft en dejlig påske! :-)
    God aften!

    SvarSlet