18.1.15

Reality lately



Jeg har ikke været særlig aktiv. Det har jeg virkelig ikke.. Den her uge har været rimelig overvældende. Der sker mange ting i mit liv for tiden, og det går nemt ud over mit overskud. Jeg mistede min farfar i onsdags og var til en meget smuk begravelse igår. Det har rørt mig, og selvfølgelig har jeg været ked af det. Han led af demens og det sidste år har været rigtig hårdt for ham. Inderst inde ved jeg godt, at det var bedst at han fik fred og ro. Det ændrer selvfølgelig ikke på, at det er pisse hårdt at sige farvel. Det kender alle af jer formodentligt til!
Min søde veninde og jeg lavede et cover her forleden da af sangen "People help the people" med Birdy. Vi lavede det over en aften, så det er bestemt ikke noget professionelt. Blot lavet til vores begges veninde til en smule opmuntring. På mange måder er den også en støtte for mig i den her tid. Jeg ved, at jeg har nogle gode venner som er der for mig og hjælper. Jeg håber, at I vil synes om den. Giv den meget meget gerne en thumbs up derinde på youtube!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar