21.6.14

Spørg ind til træning og kost!

Hej bloggen!
Jeg har længe gerne ville tage fat på det store emne "Kost og motion", men da det er utrolig bredt, har det været svært at komme igang. Jeg er lidt i tvivl om, hvad i gerne vil læse. Derfor tænkte jeg, at jeg ville lave det her indlæg til at finde ud af det. Så skriv en kommentar med det du gerne vil vide/læse/få svar på om træning og kost. Det kan være alt for min træningsrutine til eks. hjælp til at komme igang. Måske råd til at holde en sund sommer eller bare en stor spørgerunde med træning og kost. Det kunne også være, at du bare gerne ville høre min playliste? Hvad ved jeg. Jeg er åben for alt, så skriv skriv skriv. Anonyme må selvfølgelig også gerne skrive. Det vigtigste er, at jeg høre, hvad i vil læse, så jeg kan gøre jer glade, hihi. Jeg glæder mig til at læse jeres foreslag!


4 kommentarer:

  1. Hvor tit træner du i fitnesscenter? Hvilken form for træning laver du der? Vægttræning, cardio osv? (:

    SvarSlet
  2. Evt. et indblik i din kost? Eller, som du selv siger, tips til en sund sommer? Inspiration til diverse måltider? - gerne mellemmåltider/snacks, haps!

    SvarSlet
  3. Hvor mange splits kører du?

    SvarSlet
  4. Beautiful with you girl! :)

    SvarSlet