6.1.14

100 læsere!



Ja, jeg ved det, 100 læsere lyder ikke af meget, men wauw det betyder meget for mig! Og i dag der rundede jeg de 100, ja faktisk 101. Da jeg startede med at blogge havde jeg absolut ingen forventninger om at få så mange læsere. Til jer der læste mit indlæg om nytårsfortsæt, så satte jeg mig faktisk det nytårsfortsæt at nå 100 læsere sidste år. Jeg vidste godt, at det ville blive svært, men her er jeg, kun 6 dage over, med 101 læsere. Hvor er det fantastisk. Det giver mig bare en endnu større lyst til at få blogget meget mere end jeg gør og lave indlæggene helt i top! Jeg håber i kan mærke min store kærlighed for jer læsere. I hvert fald, tusinde tusinde tusinde tak fordi i følger med. Både her på bloggen, på Anne-S(milers) facebookside og på min Instagram annesofiejb. I gør mig så glad. I er absolut de bedste.

19 kommentarer:

  1. Tillykke! Det altid dejligt at få nye følgere! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er super dejligt! Og tusinde tak! :-)

    SvarSlet
  3. tillykke, det er den bedste følelse, gud hvor er det bare skønt at få nye læsere!
    cute billede af dig din smukke tøs.
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Tusinde tak søde! Du er selv så smuk, altså!
    Ja det er virkelig det bedste - Selv tillykke med de 200, hvor er det flot! <3

    SvarSlet
  5. Tillykke! :)
    Forhåbentligt kommer jeg også op på det nummer :) -min blog er rimelig ny, så det kan godt være at det tager lidt tid! haha

    -Isa
    // isasjournal.blogspot.co.nz

    SvarSlet
  6. Tillykke! Har også selv lige rundet de 100 læsere

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Congrats beautiful, you're stunning. Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin?

    xoxo,
    www.lovebetweentheracks.com

    SvarSlet
  8. Tusind tak for din alt for søde kommentar på min blog! <3
    - Og jeg vil da gerne følges, så jeg følger dig nu og håber du gengælder! :-)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Tuuusinde tak søde piger! Jeg kigger på jeres fine blogge ;-)

    SvarSlet
  10. faldt lige over din blog og jeg må indrømme at du fortjener alle dine læsere! hver og en :) du virker virkelig sød! håber at du vil tjekke min blog ud jeg følger dig allerede og håber selvfølgelig at du vil gøre det samme <3

    knus kathrine
    http://by-kathrine.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Wauw, hvor er du sød! Tusinde tak!
    Jeg skal nok kigge forbi :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med det :-D

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  13. You're so pretty :)
    Can we follow each other? If you are interested put a comment on my blog :)

    xoxo Pierre

    SvarSlet
  14. love your hair and you look so happy and pretty :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  15. Tillykke med det!:)
    Kunne du tænke dig at følges?
    Så kig endelig forbi :)
    Knus
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Tak for jeres kommentarer! Jeg smutter forbi jeres blogge :-)
    // Thank you for your comments, i'm gonna visit your blogs!

    SvarSlet
  17. Tillykke med de 100 læsere, hurra! Det er mange faktisk! :).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  18. Tusinde tak! Ja, flere end jeg nogensinde havde håbet på! :-)

    SvarSlet