31.12.13

New Years Eve



Så blev det nytårsaften! Jeg kan ikke forstå hvor året blev år, kan i? I aften skal jeg være sammen med mine venner fra efterskolen, og jeg kan slet ikke vente. Vi fejrede også nytår sammen sidste år, så det bliver helt som at komme tilbage til efterskoletiden! Jeg glæder mig sådan til at se dem! Men nu må jeg også ud af døren; Jeg skal mødes med to af pigerne fra efterskolen inden festen senere. Det bliver super hyggeligt! Jeg må afsted! Godt nytår bloggen, tak for et helt fantastisk år! Ser frem til det nye år med meget mere blogging, det lover jeg! Pas på jer selv og nyd natten!

4 kommentarer:

  1. 2013 er gået alt for hurtigt! ;) godt nytår

    Skal vi følges?

    Der er en baby lips give-away på min blog! Gå ind og deltag :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. 2013 er gået utrolig hurtigt, og det er både sket gode og dårlige ting! Men håber du kom godt ind i det nye år.
    du har den fedeste blog, elsker at kigge med! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Godt nytår!
    Ja, året er gået super hurtigt, men håber i har haft et godt et! :-)))
    Tusinde tak for de søde ord Kathrine, det varmer!!

    SvarSlet
  4. Følger dig nu! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet