7.10.13

Rabatkode til de bedste læsere!

Jaaaa, nu skal i bare høre! Jeg har lavet et samarbejde med BEYXND, OG jeg har derfor fået en lækker rabatkode til mine dejlige læsere! Med rabatkoden annesmiler får i 10% rabat på alle deres super fede ting! I ved måske ikke hvad BEYXND er, derfor får i lige lidt info med! ;-) BEYXND, udtales beyond, designer fede prints på kvalitets t-shirts, trøjer, caps og lign. Hele produktionen foregår nemlig i Danmark,, så kvaliteten er helt i top! De benytter også manuelt håndkræft til screenprints, så der er ingen masseproduktion, det hele er lavet af manuel produktion, som der bliver lagt en masse kræfter og kærlighed i! Tingene kan bruges af alle - både drenge og piger, hvilket jeg synes er super cool, da fede t-shirts efter min mening altid bliver lavet til fyre, hehe. Tingene nedenfor er mine ynglingsting fra deres side - Hvad siger i, er de ikke fede? Det synes jeg i hvert fald. 
Håber i får gavn af rabatkoden og smutter forbi BEYXND's site lige her og deres facebook her. Smut forbi og gør et kup! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar