6.7.12

Sad and bussy

Hey bloggen

I må undskylde, at jeg ikke blogger så meget for tiden, men jeg er blevet single, så jeg har været rigtig ked af det. Da det er et meget privat område, har jeg ikke lyst til, at komme ind på det. Min computer er også til reparation, så jeg skal ind og bruge mine forældres hver gang jeg skal blogge! Jeg har også haft mange planer i den her uge, og jeg har også mange planer de næste 3 uger, så der bliver nok lidt stille på bloggen i et stykke tid. Men jeg lover, at jeg vil gøre mit bedste for, at komme med et indlæg engang imellem! Så snart jeg får tid!

Jeg håber i nyder ferien!

Kys Anne-Sofie

2 kommentarer:

  1. Ej hvor trist, I ikke er kærester mere. Hvordan kan det være? :-(
    - Jeg håber, du kommer godt over det!

    SvarSlet
  2. Årh, tusinde tak! Det er sødt af dig at skrive!
    Har ikke lige lyst til at skrive det "puplic", hvis du forstår. Men du er meget velkommen til at skrive til mig: anne-sofie.e@hotmail.com :-)

    Anne-Sofie

    SvarSlet