27.2.12

5 næste køb

Hej bloggen!
I dag har været en okay dag indtil videre, har dog fået en masse lektier for, derfor bliver dette et hurtigt indlæg.

Jeg har nogle "næste-køb", som jeg synes jeg ville dele med jer!

1. Maybelline Dream Nude Matte Airform foundation
Jeg var for en uges tid siden i matas for at kigge efter lidt make-up. Pludselig var der en der arbejdede der, der tilbød at lægge en make-up på mig med denne foundation. Jeg takkede selvfølgelig ja bare for at se resultatet. Det var meget flot! Konsistensen var noget ligende skum, men når man fik den på føltes den dejlig dagcremes-agtigt. Farven passede perfekt! Den foundation må jeg bare eje!
Foundationen koster 124,- kr i Matas.



2. Black Cream Eyeliner
Jeg har altid ønsket mig at eye sådan en cremet eyeliner! Jeg føler at det bare er ET MUST i min make-up-samling. Jeg foretrækker sort, men den er helt sikkert også lækker i andre farve! Btw kan man også få den med glimmer i.
Eyelineren koster sølle 30,- kr på eyeslipsface.dk. Kan man andet end at købe den til den pris!?



3. Sparks Kjole Marta - Rose
Jeg sad i går og kiggede lidt tøj på nettet, og så faldt jeg lige over denne søde kjole! Den har en rigtig sød farve (den fås også i hvid), og den vil helt sikkert blive lækker og et hit til sommer! Jeg kan ikke stå for den!
Kjolen koster 250,- kr i Deres





4. Fjerring
Jeg synes, den her ring er super fed og på den samme måde meget cute! Jeg synes, at det er fedt når "to ringe er sat sammen", eller hvad man nu skal sige. Fedt at det forestiller en fjer!
Ringer koster 40,- kr i H&M
5. Elsa sweat
Den her sweatshirt er bare sød! Jeg synes motivet/trykket er flot med de blomster, og farven på trøjen er enkel og matcher korset. Jeg ved godt, at den tilsynladende er beregnet til sæsonen vi har nu, men den vil altså være virkelig flot til et par denimshorts og nogle flotte sandaler eller Convers-sko til sommer!
Sweatshirten koster 200,- kr i GinaTricot



Hvad synes i om mine '5 næste køb'? Hvad er jeres 'næste køb'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar