17.1.12

Vennebog

Ja, det skader jo ikke at lade sig inspirere lidt. Det gjorde jeg i hvert fald angående de her vennebøger :-D
Så her kommer min (-: Btw så er det selvfølgelig ikke alle mine gode venner i får (-;


Navn: Johanne Lind
Alder: 14
Kælenavn: ..........
Interesser: Paaaaas Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er dine fremtidsplaner?: Være glad!
Hvad for noget musik lytter du til?: Rimelig meget. Især L.O.C!
Hvad ville du tage med på en øde ø?: En båd til at komme tilbage med
Hvad er din største drøm? Møde Liam personligt!
Hvad er det største du har oplevet?: Har oplevet mange støre ting. Men vil sige koncerter og ferier, har altid været godt!
Hvordan er din drømme pige/dreng? Sig selv og bare dejlig at se og høre på.
Hvor kender vi to hinanden fra? Skolen Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er en god ven/veninde? En veninde man kan stole på og regne med.
Andet: Du er sød Anne-Sofie ♥ ♥


Navn: Karoline L. Dam
Alder: 15 år
Kælenavn: Linner, Karo eller Dam
Interesser: Dans, musik/sang, venner/veninder, fyre og familie
Hvad er dine fremtidsplaner?: Jeg vil gerne være stylist
Hvad for noget musik lytter du til?: Det er forskelligt, men lige nu spiller Kelly Clarkson på Spotify
Hvad ville du tage med på en øde ø?: En veninde, mobildækning og min mobil! (Jeg vil jo blive reddet hurtigt hvis jeg kan ringe, så vand og mad er unødvendigt!)
Hvad er din største drøm? Min største drøm er lige pt. At min moster bliver kureret for cancer, og at min mor får det bedre!
Hvad er det største du har oplevet?: Jeg har ikke noget specielt øjeblik jeg synes er bedste, mine største øjeblikke er når jeg kan gøre mig selv eller andre stolte, eller når jeg får af vide hvad jeg betyder for nogle. det kan gøre mig rigtig glad :-) ♥
Hvordan er din drømme pige/dreng? Det lyder ret banalt, men han skal være sig selv! Han skal kunne få mig til at grine, og få mig til at føle mig som noget særligt. Også skal han være glad for hvem han er og have selvtillid! Derudover gør det jo ikke noget hvis han så tilfældigvis ligner Taylor Lautner (-:
Hvor kender vi to hinanden fra? Vi kender hinanden fra dagplejen
Hvad er en god ven/veninde? En man tør være ærlig overfor, en der får det bedste frem i en, og en man kan grine med.
Andet: Jeg er totalt afhængig af facebook! Men mest af alt elsker jeg mine venner! Og især Anne-Sofie. PS. Tjek min blog ud: http://karolinedam.blogspot.com/ ♥


Navn: Sofie Emilie Han Schlaikier.
Alder: 15 år gammel.
Kælenavn: Mulle, Sutti og Futte.
Interesser: Teater, klaver og sang.
Hvad er dine fremtidsplaner?: At blive skuespiller og få en familie.
Hvad for noget musik lytter du til?: Det kan både være Nirvana - Agnes Obel - Bruno Mars - Mozart.
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Mad - en sød dreng - min familie - min hund.
Hvad er din største drøm?: At få en sød kæreste og at blive skuespiller.
Hvad er det største, du har oplevet?: Det ved jeg faktisk ikke, men det største bliver måske, når jeg skal på efterskole.
Hvordan er din drømme pige/dreng?: Det kan jeg ikke beskrive ordret, det kommer an på så meget, men han skal helt klart være sød, omsorgsfuld, kærlig og betænksom. Og så gør det jo ikke noget hvis han er lidt lækker/pæn;-)
Hvor kender vi to hinanden fra?: Vi kender hinanden igennem nogle forskellige mennesker, f.eks. Din søde kæreste Marcus, som er min gode ven.
Hvad er en god ven/veninde?: En god veninde er, en veninde som er forstående, betænksom, ærlig og lyttende. En veninde, der vil stå op om natten for at snakke i telefon med dig i 4 timer, hvis det skulle være. En god veninde er også en veninde, der vil støtte dig i dine valg, og vil blive der altid, lige meget hvad. En god veninde burde alle være. Alle er det vel også på hver deres måde, det kommer an på typen situationen osv.
Andet: Du sød. ♥


Navn: Laura Molme
Alder: 14
Kælenavn: Molme
Interesser: Spring, kor, venner og veninder
Hvad er dine fremtidsplaner?: Blive rig Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad for noget musik lytter du til?: Pop
Hvad ville du tage med på en øde ø?: En eller anden der kunne spille på bongotromme Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er din største drøm? At dø uden at have fortrudt for meget Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er det største du har oplevet?: Aner det ikke :-S
Hvordan er din drømme pige/dreng? Hyggelig, sød, rar, flot, sjov osv.
Hvor kender vi to hinanden fra? sommeren 2011! Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er en god ven/veninde? En man kan stole på, og fjolle med! ♥


Navn: Lea Westfall Pedersen
Alder: 15 år, bliver 16 til sommer.
Kælenavn: LP!!:)
Interesser: I min fritid går jeg til håndbold inde i freja, så er jeg sammen med mine venner.
Hvad er dine fremtidsplaner?: Bare leve livet og se hvad der sker!!
Hvad for noget musik lytter du til?: Alt på Radio ABC og Bruno Mars.
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Alle mine venner, fordi de betyder alt for mig.
Hvad er din største drøm? At blive anerkendt for den jeg er.
Hvad er det største du har oplevet?: Den gang jeg fik min hund.
Hvordan er din drømme pige/dreng? Han stoler på mig, elsker mig for den jeg er. Syntes jeg er sød. Ser ikke andre end mig.
Hvor kender vi to hinanden fra? Håndbold og er super glad for have mødt dig, du er super sød og dejlig, håber vi får mange timer sammen i fremtiden.
Hvad er en god ven/veninde? En man kan fortælle alt uden personen siger det videre og en som hjælper/støtter dig en som er der for dig uanset hvor meget du dummer dig. En der er der for dig selv om du ikke har brug for det og en som bare sidder fast i ens hjerte:-)♥


Navn: Emil Michel Skovgaard Lemee
Alder: 14
Kælenavn: Lemee
Interesser: Kan godt li at lave graffiti og være sammen venner.
Hvad er dine fremtidsplaner?: Regner med at få et godt job og tjene okay penge på det.. skal nok bo i København....
Hvad for noget musik lytter du til?: L.O.C, Kidd, Xander, Adele, SNOOP DOGG, Swedish House Mafia, The Black Eyed Peas og Eminem
Hvad ville du tage med på en øde ø?: En kniv, masser af mad, en kvinde og en sovepose.
Hvad er din største drøm? At jeg får et godt liv....
Hvad er det største du har oplevet?: Ved ikke har oplevet mange ting..
Hvordan er din drømme pige/dreng? En der ikke er højere end mig, hun skal være glad og ikke sur, og gerne vil snakke om en masse ting men ikke for meget..
Hvor kender vi to hinanden fra? Det er vel fra skolen..
Hvad er en god ven/veninde? En man kan stole på og man skal kunne fortælle ting og hjælper en hvis man er ked af det ♥


Navn: Marcus Schermer Sejersbøll Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifBeskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif:-D ♥ 
Alder: Snart 16 (15) (-; ♥ ♥
Kælenavn: Min kæreste kalder mig Marcmus Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif:-**
Interesser: Karate, guitar, kæreste, venner ♥
Hvad er dine fremtidsplaner?: Gymnasiet, videregående uddannelse, måske noget rejseværk enten før eller efter min videregående uddannelse Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad for noget musik lytter du til?: Har en meget bred musiksmag, jeg hører alt fra LMFAO til Flo Rida, til Eminem, til Train (Hey Soul Sister!), Nickelback, sjældne gange Coldplay, altså alt! ♥
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Et par badebukser, nogle solbriller, et håndklæde, nogle penge til drinks, og så ellers en returbillet hjem igen Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifBeskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif(-; ♥
Hvad er din største drøm?: Min største drøm er at komme ud og opleve verden, jeg skal rejse en masse, når jeg bliver ældre, men jeg vil selvfølgelig dele mine oplevelser med én, så jeg håber selvfølgelig at jeg har en ligeså fantastisk kæreste på det tidspunkt, som jeg har nu Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif og hvis jeg er heldig, så er det måske den samme? ♥
Hvad er det største du har oplevet?: Jeg har oplevet mange store ting i midt liv, men kan ikke udpege en der er størst. ♥
Hvor kender vi hinanden fra: børnehaven og skolen ♥ Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Hvad er en god ven/veninde: Det er selvfølgelig altid godt at kunne have det sjovt med en og have en masse morsomme øjeblikke, men en ægte ven kan man stole 100% på, en ægte ven er der for én, og en ægte ven tør sige sandheden til dig... en ægte ven varer for evigt. Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifEn ægte ven tør altid sige sandheden til én Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif*-:
Andet: "Elsker min kæreste!" Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif


Navn: Robin Klitgaard Thomsen
Alder: 15 år.
Interesser: Karate og Fotografi.
Hvad er dine fremtidsplaner?: Jeg vil prøve at tage en langvarrig uddannelse som Aktuar, og tage en doktorgrad indenfor det. Derefter vil jeg optjene en opsparing, så jeg kan forsørge mig selv, så jeg kan blive freelance fotograf.
Hvad for noget musik lytter du til?: Jeg lytter til meget musik, hvis bare sangteksten er god.
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Min familie, venner & mit kamera.
Hvad er din største drøm?: Ikke at blive afhængige af andre.
Hvad er det største du har oplevet?: At vokse op med et tæt bånd til min mormor, og stadig at have båndet. Det er det bedste og største jeg nogensinde har oplevet.
Hvordan er din drømme pige/dreng?: Selvfølgelig må udseendet gerne være på plads, men hår, øjne, højde - don't care, hvis personen bare rammer mig lige i hjertet.
Hvor kender vi to hinanden fra?: Vi to kender hinanden igennem din kæreste, Marcus, som er min bedste ven.
Hvad er en god ven/veninde: Én man kan stole på, fortælle alt, men samtidig kan have det skide skægt med.
Andet: Jeg er "God of Tetris"♥


Navn: Sofie Wiegand
Alder: 15 år.
Kælenavn. Soffy.
Interesser: Venner, musik & sports.
Hvad er dine fremtidsplaner?: At jeg får et godt job jeg er glad for, finder min eneste ene, kommer til at opleve en masse spændende ting, også håber jeg min drøm går i opfyldelse!
Hvad for noget musik lytter du til?: Dansemusik, og stillemusik.
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Familie, venner, musik.
Hvad er din største drøm? At komme til at møde Justin Bieber!!!
Hvad er det største du har oplevet?: Været til Justin Bieber koncert!!!
Hvordan er din drømme pige/dreng? En som accepterer mig som den jeg er, en jeg kan være mig selv med. En som altid gider lytte og kan gøre mig glad. En med et sødt smil, et glimt i øjet eller brune øjne mmmh.
Hvor kender vi to hinanden fra? Skolen, vejen, håndbold.
Hvad er en god ven/veninde? En som altid er der for en også i de svære tider, en man kan stole på og hygge sig med.
Andet: Jeg elsker dig!!
http://every-part.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥


Navn: Amalie Rewaldt
Alder: 14
Kælenavn: Malle, tror jeg
Interesser: Mine venner og veninder, og min højt elskede hest. hihihi
Hvad er dine fremtidsplaner?: Har ikke nogen som sådan, tager det som det kommer. Men så en god uddannelse!
Hvad for noget musik lytter du til?: Der er meget forskelligt!
Hvad ville du tage med på en øde ø?: Læbepomade, slik og alle mine dejlige veninder!
Hvad er din største drøm? Har faktisk ikke nogen drøm...
Hvad er det største du har oplevet?: Være 2 meter væk fra Justin Bieber, helt klart!
Hvordan er din drømme pige/dreng? Sød, dejlig. En man kan alt med!
Hvor kender vi to hinanden fra? Skolen ♥
Hvad er en god veninde? En der er ærlig, og en man altid ved hvor man har.
Andet: Du er en deeeeeeeeejlig pige mussi Beskrivelse: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif♥ ♥


Navn: Signe Lundgaard Christiansen
Alder: 15 år
Kælenavn: Lundgaard
Interesser: Håndbold, Tennis, veninder, venner og familien
Hvad er dine fremtidsplaner?: Gymnasiet, Journalist eller forfatter skolen
Hvad for noget musik lytter du til?: Alt muligt blandet .. LOC, suspekt, Niklas, Usher, Maroon 5, Jason Derulo .. det meste nye *-:
Hvad ville du tage med på en øde ø: min familie
Hvad er din største drøm?: At mit liv bliver fyldt med oplevelser, rejser og minder med dem jeg elsker!
Hvad er det største du har oplevet?: At have Min familie og mine veninder - de er det største for mig!*-:
Hvordan er din drømme pige/dreng?: En der får mig til at føle mig som den heldigste i heeeele verden, samtidig med at han er min bedsteven, som jeg er 100% tryg ved.
Hvor kender vi hinanden fra?: Fra håndbold *-:
Hvad er en god veninde?: Sådan en som dig, min skat! ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar