27.12.11

Julegaver

Jeg har jo lovet jer at vise jer nogle af mine julegaver, de kommer her (-:

En strik cardigan fra Vila

En oversize t-shirt fra Monki

En cardigan fra Vero Moda

En nederdel fra H&M

En kjole der går til lidt over knæet fra Monki (kan ikke så godt ses på billeder)
Kjolen igen

Et glitter tørklæde fra Monki

Et par stiletter fra Deichman, som jeg har byttet til nogle andre, fordi skoene her ikke var i min størrelse.


Et kamerastativ fra Elgiganten og en kameralinse fra Japan Photo

Kameralinsen
Ud over alle disse skønne gaver fik jeg også en masse andet: Et gavekort til H&M på 100 kr, et gavekort til Storcenteret i Randers på 300 kr, en natkjole, et trikkjole, et par leggings, to par striksokker, et par knæstrømper, en basictop og to par underbukser.

Suveræne gaver!!

4 kommentarer:

  1. hej søde Anne-Sofie.utrolig fin blog og ja jeg er fast læser nu.
    kys karoline<3

    SvarSlet
  2. Årh mange tak søde Karoline! Rigtig søde ord!! <3
    Kys Anne-Sofie *-:

    SvarSlet
  3. Undskyld Anne-Sofie, men det er et objektiv, ikke en kameralinse ;-)

    Charlotte :)

    SvarSlet
  4. Jaja detaljer! Kameralinse lyder bedre (-;

    SvarSlet