26.12.11

Amazing

Jeg har haft en fantastisk juleaften og en fantastisk 1. juledag! Hold da op jeg har fået de fedeste gaver! En masse tøj og kameraudstyr! Jeg sidder lige nu i min seng sammen med min søster Frederikke. Vi ser Total Blackout, og klokken er efterhånden ved at være 01:30 - Men det er jo kun jul en gang om året! 
Håber at i har haft en fantastisk juleaften med fede gaver og lækker mad!

Jeg regner med at sætte et par billeder ind af nogle af mine julegaver! *-:

Sov godt alle mine søøøøde læsere! Love ya!


2 kommentarer:

  1. Hej søde!
    Super fin blog du har! - rigtigt fine billeder, og fedt design!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellere end gerne forbi, vi kunne evt. følges? hvi du har lyst?:-)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak Maria! Jamen jeg vil da hellere end gerne følges! (-:

    SvarSlet