13.4.17

Det rå ZARA-look


Skindjakke ZARA Skjorte ZARA Jeans ZARA Solbriller Topshop Ring Woov.dk

Efter jeg har fået fingrene i denne lækre skindjakke fra ZARA i januarmåned, er jeg begyndt at være rimelig hooked på det rå look, som den her jakke især skaber. Den er allerede vist på bloggen en gang, men jeg kan simpelthen ikke få nok af den. Den er så lækker. Men det er rigtig skind jo også - Så god kvalitet.  Jeg købte den på udsalg til 800,- mener jeg, men den oprindelig pris må have været omkring de 1300,-. Lækker pris og alle pengene værd. Den er oversize og med mange lækre detaljer som de mange lynlåse og knapper. Jeg har her stylet den med en cowboy skjorte/kjole og et par hullede jeans også fra Zara.
Et tip til at toppe det rå look er helt klart mørk øjenmakeup og læber og så lige et sort/hvid filter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar