21.12.16

En guide til de sidste julegaver

Jeg ved, at du sidder derude. Dig som er i sidste sekund med julegaverne. Lad mig hjælpe dig! 
Jeg har lavet lidt collager til mulige personer i familien. Jeg har lavet to collage. En til ham og en til hende. Herunder kan jo nemlig både ligge bror, kæreste og far og dermed også søster, kæreste og mor. Hvad ved jeg, måske også moster, kusine og onkel. Jeg har valgt lidt til en hver smag af både stil og pris. Lidt til den praktiske type, den unge, den modebeviste. Og jeg håber, at I, der sidder med de sidste manglende gaver, kan lade jer inspirere lidt! 

Lad os starte med hende. Vi ved jo alle, at hun er den vigtigste, ikke drenge? Hihi. Om vi snakker kæreste, søster eller mor, synes jeg aldrig, at man kan gå galt i byen med et gavekort eller en oplevelse. Et gavekort kan man altid bruge, og en oplevelse er en god personliggave, som evt. kunne give jer chancen for at lave noget sammen. Måske blot give hende chancen for at prøve noget, hun har overvejet længe. Til en teenager eller mor er det også et sikkert hit med en lækker parfume. Her har jeg udplukket en af mine favoritter, La Vie Est Belle fra Lancome, som kan købes i Matas. Mangler man en gave til kæresten synes jeg især, at et smykke er skønt at få. Det kunne evt. være denne ring fra Jane Kønig. Find den her. Jeg har selv halskæden, og jeg elsker den. Er pigen eller kvinden ovre sine teenageår og voksen, måske ude boende eller mor, er noget til hjemmet heller ikke dårligt. Så kan hun også kigge på det hver dag og tænke på dig. 


Nu til ham. Jeg synes altid, at det er lidt svært med det kære hankøn. De har aldrig nogle gode ønsker, haha. I hvert fald hvad jeg har erfaret. En ting der altid står på er underbukser og sokker. Jeg kan nu godt lide at give noget, som måske ikke står på listen, men som jeg ved, at de bliver glade for. Lad os tage faren eks. Jo vist ville han blive glad for et par gode termosokker, men måske har han mere brug for en opgradering på hans værktøjskasse i skurret eller en pung i stedet for den slidte han har i baglommen. Her har jeg eks. fundet en skide god løsning til håndværker-faren, kæresten eller broderen. Engelbert Strauss har lave et smart bælte som kan have alle værktøjer i sig. Find det her. De har også et helt almindeligt lækkert lædebælte, hvis han lige stod og manglede sådan et. Endda til en god pris. Jeg har også foreslået parfumer, ligesom den kvinden, da det er noget, der kan være lidt pricy, og derfor ikke noget vi umiddelbart selv går ud og bruger penge på. Ligeså en kortholder. Får man en ordentlig en skal den nok holde i mange år, og den skal han i hvert fald nok få glæde af. Denne her fra Hilfiger er lækker og har en overkommelig pris. Til sidst har vi en simpel men god ting som en fed t-shirt. Hvem kan blive træt af at få sådan en? 


Jeg håber, at det her kunne sæt gang i lidt inspiration og gaveideer. Tiden er jo ved at være ind! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar